تهران ، میدان الغدیر ، کوچه لطیفیان ، پلاک 4 ، طبقه اول ، واحد 1 و 2
info@vistaedu.ir
02166813020
ورود به پورتال

بایگانی نوشته‌ها


یادگیری کامل زبان انگلیسی با روزانه 20 دقیقه

یادگیری کامل زبان انگلیسی با روزانه 20 دقیقه

زبان آموزان باید بدانند مدرسه تنها جایی نیست که می‌توان در آنجا به تحصیل دانش پرداخت، و مقدار زمانی که بیرون از مدرسه برای تحصیل دانش صرف می‌کنید، تاثیر مستقیم بر نتیجه کار شما دارد. اگر نظر من را بخواهید، باید بگویم که من زبان انگلیسی را بیشتر به طور خود آموز  یاد گرفتم تا با شرکت در کلاس‌های زبان انگلیسی.

متن کوتاه انگلیسی - یک تعطیلات تابستانی عالی

متن کوتاه انگلیسی - یک تعطیلات تابستانی عالی

برای یادگیری زبان انگلیسی به طور خودآموز راههای زیادی وجود دارد. امروزه در عصر اینترنتی ما از این موهبت برخورداریم که هر زبانی که می‌خواهیم را به رایگان یاد بگیریم. در این مسیر تنها مواردی که مهم هستند، حوصله، تعهد و منابع درست است. موسسه زبان ویستا سعی دارد که این منابع را در اختیار شما بگذارد؛ منابعی که همه رایگان هستند.

10 سریال برای یادگیری زبان انگلیسی

10 سریال برای یادگیری زبان انگلیسی

روایت‌های بیشماری را شنیده‌ام از سلبریتی‌هایی مثل میلا کونیس که گفته بود انگلیسی را با نگاه کردن به شوهای تلویزیونی آمریکایی و بریتانیایی یاد گرفته است. هرچند که یادگیری زبان انگلیسی با نگاه کردن به زیرنویس فیلم‌های کار راحت و هوشمندانه‌ای برای یادگیری نیست، زمانی که در حال یادگیری هستید، نگاه کردن به مجموعه‌های تلویزیونی می‌تواند دانش شما از زبان را بیشتر کند

آمار تمایل به یادگیری زبان انگلیسی در جهان

آمار تمایل به یادگیری زبان انگلیسی در جهان

پژوهشی که اخیراً منتشر شده نشان می‌دهد که پتانسیل عجیبی در جهان برای یادگیری زبان انگلیسی شکل گرفته است و با احتساب زبان آموزان بالقوه، تعداد بزرگسالان متقاضی زبان انگلیسی به ۱/۴ میلیارد نفر می‌رسد که این رشد بازار زیادی طی ۵ سال آینده به وجود خواهد آورد. مطابق گزارش Global English Language، عواملی چون رشد جمعیت، شهرنشینی، دسترسی و ارتباطات پیشرفته علل کلیدی این تمایل جهانی هستند.

درباره‌ی نویسنده
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...